onsdag 27 april 2016

SE DJURENS HJÄLTAR PÅ TV 4 OCH FÖRBERED MED MYCKET NÄSDUKAR OCH FÖR EN NYTTIGT OMSKAKANDE UPPLEVELSE!


Jag säger bara VÖRDNAD, för det är vad jag känner ända in i hjärteroten och i hela kroppen när jag ser Djurens Hjältar och det mer än imponerande kärleksfulla arbetet med att rädda bland annat elefanter! Arma oskyldiga utrotningshotade djurarter som genom barbariska metoder utsätts för obeskrivliga övergrepp och lidanden av människor som vill tjäna pengar på deras betar.

Och jag säger bara tack till Linda Lindorf! Hon är precis rätt person att leda det här programmet. För bara en människa som verkligen älskar och värnar om djur och  öppet visar sina känslor i rutan, och som skiter i om håret ligger som det ska, om hon har "rätt" kläder, eller om det blir bra TV, kan som Linda med den inlevelsen och det allvaret, sätta fokus på det här hemska som borde engagera varje människa  i hela världen!

All kärlek till dessa utomordentligt osjälviska och godhjärtade människor på de här "barnhemmen" för små bebiselefanter vars föräldrar skjutits till döds, lemlästats och skändats av ofattbart grymma och hjärtlösa människor! Måtte de få fortsätta sitt ovärderligt viktiga arbete med mycket stöd och hjälp från världen utanför, inte minst ekonomiskt. De utför ett helande, ett läkande jobb, som måste var något utav det ädlaste en människa kan ägna sig åt!

Det här programmet har jag inte sett några särskilda reaktioner på i sociala medier, vilket förvånar mig... Och jag kan bara tipsa alla att se det:" Linda och djurens hjältar"TV 4!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar